Rinkodaros priemonių valdymas
Visi žinome, kad prekybininkas valdo ir privalo valdyti savo prekių pardavimus. Ir tam panaudoja įvairiausius įrankius: prekių dislokacija parduotuvėje, vieta lentynoje, veidelių kiekis, papildomi prekių išstatymai.
Terra Stock naudojami besimokinantys DI algoritmai sugeba išfiltruoti ir apskaičiuoti kiekvienos šios rinkodaros priemonės įtaką pardavimų apimties pokyčiui jeigu ta priemonė įmonėje jau bent kartą buvo anksčiau naudota pardavimų skatinimui.
Žinodami kurių prekių pardavimus norime paskatinti, Terra Stock rinkodaros priemonių valdymo įrankiu galime pasirinkti kokias priemones norėtume išbandyti pasirinktai prekei ir atlikti prekės pardavimų ir naudos efektyvumo pokyčių modeliavimo skaičiavimus. Pateikti skaičiavimų rezultatai leis pasirinkti Jums tinkamą rinkodaros priemonę, o ją priskyrus, jos rezultatus įvertins planuodama optimalias prekės atsargas užsakymuose.
Rinkodaros ir marketingo srityje labai svarbu suprasti pagrindinius principus ir metodus, kurie padeda efektyviai valdyti prekių pardavimus.
Nauda
Terra Stock, naudojama besimokantys DI algoritmai, išfiltruoja ir apskaičiuoja kiekvienos rinkodaros priemonės įtaką pardavimų apimties pokyčiui, remiatis ankstesne patirtimi. Žinant, kurių prekių pardavimus norima paskatinti, galima naudoti Terra Stock rinkodaros priemonių valdymo įrankį, kad pasirinkti tinkamas priemones ir atlikti pardavimų bei naudos efektyvumo modeliavimo skaičiavimus. Tokia strategija leidžia sudaryti optimalų rinkodaros planą, paremtą išsamia rinkos analize ir kompleksiniais rinkodaros tyrimais, o rezultatai padeda planuoti optimalias prekės atsargas užsakymuose.