Prekės įvedimas į asortimentą
Įvedant naują prekę į asortimentą visuomet kirba klausimas - ar bus paklausi ši prekė? Koks turėtų būti startinis kiekis? Kokia kaina? O jeigu prekė neras vietos mūsų pirkėjų krepšelyje? Ar tiekėjas rinkoje dar vykdo prekės įvedimo akciją? Prisimenate šias abejones?
Dirbtiniam intelektui (DI) nėra didelė problema rasti bendrumus tarp šios ir kitų prekių ir nustatyti būdingas paveldimas prekės savybes, sukurti prognozę optimaliam startiniam prekės atsargų poreikiui ir jos pardavimus, įvertinti kainos ar įvedimo akcijos įtaką.
Naujo produkto įvedimo į rinką strategija
Naujo produkto įvedimas į rinką gali būti iššūkis, tačiau su intelektinės sistemos Terra Stock pagalba šis procesas tampa efektyvesnis ir prognozuojamas. Įvedant naują prekę į asortimentą, dažnai kyla klausimų dėl jos paklausos, startinio kiekio, kainos ir įvairių akcijų įtakos. Šis modulis sugeba surasti bendrumus tarp panašių prekių, nustatyti būdingas savybes ir sukurti prognozes, pagrįstas realiais duomenimis, kurie padeda nustatyti optimalų prekės kiekį ir prognozuoti pardavimus. Taip pat gali būti įvertintos įvairios strategijos, įskaitant kainos nustatymą ir įvedimo akcijas, siekiant maksimalizuoti produkto sėkmę rinkoje. Dirbtinio intelekto įsitraukimas į naujo produkto įvedimo į rinką strategijas ne tik padeda spėti tendencijas ir veiksmingai planuoti, bet ir suteikia galimybę greitai prisitaikyti prie kintančių rinkos sąlygų, paveršiant šį procesą struktūrizuotu ir efektyviu visais etapais.