Įmonėms naudojant papildomas sistemas, neretai iškyla klausimas, kas yra integracija ir kaip būtų galima jas apjungti į vieną, matant visą informaciją. Integracijos tikslas yra sukurti sklandų integracijos procesą tarp Terra Stock ir kitų išorinių sistemų, leidžiantį naudotis integruojamomis programomis ir atsargų valdymo sistemos integracija. Atsargų valdymo sistema Terra Stock turi galimybę integruoti informaciją, gaunamą iš kitų įmonėje naudojamų sistemų, taip sumažinant rankinio darbo kiekį, išvengiant informacijos dubliavimo ar klaidų atsiradimo.

Intelektinė sistema yra lanksti kliento atžvilgiu ir suteikia galimybę keistis duomenimis su kitomis įmonėje naudojamomis sistemomis, pavyzdžiui, buhalterinės apskaitos sistema ar sandėlio valdymo sistema. Integracijos reikšmė yra didelė, nes sistemų valdymo konsultacijos gali padėti nustatyti geriausius integracijos metodus ir būdus. Integravimo galimybės yra plačios, o integravimo dalimis metodas gali būti naudingas siekiant sklandžiai įgyvendinti integracijos procesą. Integracijos svarba yra neabejotina, nes tinkamai įgyvendinta integracija padeda optimizuoti verslo procesus ir padidinti veiklos efektyvumą.

 



ATLIKTOS INTEGRACIJOS SU TERRA STOCK:

  • Trečiųjų šalių sandėlio valdymo sistemos ("Equinox", UAB „ALSO“, UAB „Acme kompiuterių komponentai“, „TD BALTIC“, „ELKO“, „ASBIS“, „ABC Data“, „Pretendentas“ ir kt.);
  • Buhalterinės apskaitos programos („Pragma“ 3.2 ir „Pragma" 4, „Rivilė“, „Skaita“, „Finvalda“, „Agnum“, „MS Dynamics AX“, „Ms Dynamics NAV“, „BC+“, „Stekas“, „Optimum“, „Centas“, „Būtenta“, „Dineta“, „Debetas“, ir kt.).