Kiekvienos įmonės tikslas - pelnas! Taip, tą žinome! Ir stengiamės didinti antkainių maržas, parduodamus prekių kiekius. Nagrinėjame prekes pagal parduodamus kiekius, sumas, antkainius. Bet finiše vadovas sako - nepasiekėme pelno normos! O dar blogiau - esame nuostolingi! Ar - kažkur dingo pinigai!?

Prekės antkainis - tai dar ne pelnas kišenėje! Kad tą pelną sukurtume, patiriame išlaidas - pinigus. Vienoms prekėms mažesnes, kitoms - didesnes. Jeigu prekės uždirbamas antkainis yra mažesnis nei jos pardavimui patirtos visos išlaidos, tai tokios prekės naudos efektyvumas neigiamas. Kuo daugiau jomis prekiausime, tuo daugiau patirsime nuostolio! Tačiau didelio naudos efektyvumo prekėms būtina sudaryti visas sąlygas jų pardavimų skatinimui ir įmonės naudos didėjimui.

Terra Stock analizuoja kiekvieną prekę pagal jos sukuriamą naudos efektyvumą ir padeda rasti kelius kaip padidinti kiekvienos prekės sukuriamą naudą.

 

Nauda

 

Prekės naudos efektyvumas yra esminis veiksnys siekiant įmonės pelno. Nepakanka tik didinti antkainių maržas ar parduodamų prekių kiekius – būtina atsižvelgti į patiriamas išlaidas. Terra Stock siūlo efektyvius sprendimus, analizuodama kiekvienos prekės sukuriamą naudos efektyvumą ir pateikdama sprendimus, kaip padidinti šį rodiklį. Jei prekės antkainis yra mažesnis nei jos pardavimui patirtos išlaidos, prekės naudos efektyvumas yra neigiamas, ir tokios prekės sukelia nuostolius. Siekiant efektyvaus pardavimo, būtina skirti daugiau dėmesio prekėms su dideliu efektyvumo rodikliu ir skatinti jų pardavimus. Terra Stock padeda nustatyti efektyviausius būdus didinti įmonės naudą, orientuojantis į efektyvų pardavimų valdymą ir pelningumą.