Kiekvienos įmonės tikslas - pelnas! Taip, tą žinome! Ir stengiamės didinti antkainių maržas, parduodamus prekių kiekius. Nagrinėjame prekes pagal parduodamus kiekius, sumas, antkainius. Bet finiše vadovas sako - nepasiekėme pelno normos! O dar blogiau - esame nuostolingi! Ar - kažkur dingo pinigai!?

Prekės antkainis - tai dar ne pelnas kišenėje! Kad tą pelną sukurtume, patiriame išlaidas - pinigus. Vienoms prekėms mažesnes, kitoms - didesnes. Jeigu prekės uždirbamas antkainis yra mažesnis nei jos pardavimui patirtos visos išlaidos, tai tokios prekės naudos efektyvumas neigiamas. Kuo daugiau jomis prekiausime, tuo daugiau patirsime nuostolio! Tačiau didelio naudos efektyvumo prekėms būtina sudaryti visas sąlygas jų pardavimų skatinimui ir įmonės naudos didėjimui.

Terra Stock analizuoja kiekvieną prekę pagal jos sukuriamą naudos efektyvumą ir padeda rasti kelius kaip padidinti kiekvienos prekės sukuriamą naudą.