Visi žinome, kad prekybininkas valdo ir privalo valdyti savo prekių pardavimus. Ir tam panaudoja įvairiausius įrankius: prekių dislokacija parduotuvėje, vieta lentynoje, veidelių kiekis, papildomi prekių išstatymai.

Terra Stock naudojami besimokinantys DI algoritmai sugeba išfiltruoti ir apskaičiuoti kiekvienos šios rinkodaros priemonės įtaką pardavimų apimties pokyčiui jeigu ta priemonė įmonėje jau bent kartą buvo anksčiau naudota pardavimų skatinimui.

Žinodami kurių prekių pardavimus norime paskatinti, Terra Stock rinkodaros priemonių valdymo įrankiu galime pasirinkti kokias priemones norėtume išbandyti pasirinktai prekei ir atlikti prekės pardavimų ir naudos efektyvumo pokyčių modeliavimo skaičiavimus. Pateikti skaičiavimų rezultatai leis pasirinkti Jums tinkamą rinkodaros priemonę, o ją priskyrus, jos rezultatus įvertins planuodama optimalias prekės atsargas užsakymuose.